fredag 26 juli 2013

Antikmässan i Helsingborg

Hej!
Nu har jag fått Inspiration!
Det får man på Antikmässan i Helsingborg.
En blandning av antikviteter, Inredning och Design.
Mer och mer designade prylar gör sitt inträde på antikmässorna tycker jag.
Fotobilder på väggarna i antika miljöer såg jag mycket av.
Då händer det något spännande!
Här ser Ni lite bilder från årets mässa.




 Jag köpte en snäcka, den i mitten med mycket pärlemor på. Nu har jag en till snäcka i min samling.
 Man hittar det mesta på en mässa!
Mycket fotobilder i antika miljöer, det var nog årets grej på mässan.
Mycket dansk design och mycket Svenskt Tenn, Josef Frank.
 
Det är en trevlig mässa, nu gick maken och jag på en torsdag så det var väldigt mycket folk, första dagen på mässan. Vi brukar gå sista dagen, söndag och det brukar vara lite folk.
Hälsning Christina
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar