torsdag 5 februari 2015

Ett toppenbra inköp!

Hej!
Jag har köpt en TOPPRENGREJ..............för 29 kronor.
Jag är helnöjd. Jag köpte en till idag. På IKEA.
Den är i svart plast och heter Boholmen och placeras över diskbänken.
Toppengrejen är ett durkslag!

Min toppengrej! Jag sköljer sallad och grönsaker i den.
Grejen är i plast och har perforerad botten.
Jag skalar potatis och övriga grönsaker i den.
Tömmer sedan allt rens i soppåsen och behöver inte "gröpa" runt i diskhoven.
Diskar upp ett par fina vinglas som jag ställer på tork i den.
Jag har nu köpt en till. Den ska jag slå ut pastavattnet m.m i!
Min favvogrej just nu!!!


29 kronors mycket användbar lycka!


På IKEA.

KÖP.............KÖP!
Ge bort i present.
Jag har köpt ett till Dej Britt S, Du blev ju sååå impad av mitt durkslag!
Kram Christina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar