måndag 29 juni 2015

Guldskimrande olja från Vichy.

Hej!
Jag gillar verkligen det franska apotektsmärket Vichy.
 
Nu har jag hittat en ny sommarfavorit.
Idea, Body 3-gold-oil.
Olja med guldskimrande pigment och 10 olika vårdande oljor.
Snyggt guldskimrande, härlig konsistens med en ganska kraftig doft, som försvinner efter ett tag.
Den pigmentrika oljan förhöjer solbrännan.
Lättanvänd kladdar inte.
Fin pumpflaska.
Till kroppen men kan oxå användas i håret.
Favorit till benen!
 

Pris 349:-.
Bra pris!
 
Somrig favorit!
 
Hälsning C


2 kommentarer:

  1. Jag älskar oxå Vichy produkter använder båda dag/nattchereme. Blir sugen på att prova oljan nu

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar den! Doften är ganska påtaglig men avtar!!
    Jag har oxå dag o nattkrämerna. Skapligt pris på produkterna.
    C

    SvaraRadera